top of page
dane_mobile_internet_marketing_digital

Technologia

Technologia

Krajobraz technologiczny. Przyjrzenie się technologiom marketingowym, infrastrukturze i architekturze technologicznej firmy w zakresie digital marketingu. Ocena efektywności istniejących systemów i ich integracje.

Audyt Technologii Marketingowych (MarTech) – Zwiększ Swoją Efektywność.


Efektywność marketingu zależy dziś od zaawansowania technologii wykorzystywanych w działaniach promocyjnych. Nasz audyt MarTech to kompleksowa analiza poziomu zaawansowania i wykorzystania narzędzi wspierających marketing i biznes.

Raportujemy poziom zaawansowania technologii reklamowych, narzędzi Marketing Automation, systemów CRM i CMS oraz technologii przetwarzania danych w komunikacji i obsłudze klienta. Analizujemy także wykorzystanie hurtowni danych i systemów CDP (Customer Data Platform) w codziennej działalności.

Oceniamy skuteczność narzędzi reklamowych, systemów mailingowych, CRM i narzędzi analitycznych, identyfikując ich rodzaje i stopień wykorzystania danych. Kluczowym elementem audytu jest ocena, czy firma świadomie zarządza danymi i technologią odpowiednią do skali biznesu.

Dzięki audytowi dowiesz się, które technologie warto rozwijać, gdzie znajdują się luki i jak lepiej zintegrować systemy, aby maksymalnie zwiększyć efektywność działań marketingowych.

Zadbaj o przyszłość biznesu dzięki zaawansowanej technologii marketingowej! Skontaktuj się z nami, aby przeprowadzić audyt i zoptymalizować narzędzia MarTech dla lepszych wyników.

Related Insights

bottom of page