top of page

Szkolenia digital marketingowe

Kompleksowe szkolenia, które łączą wiedzę z zakresu zarządzania doświadczeniami klientów (Customer Experience) oraz Data Driven Marketing. Uczestnicy nauczą się, jak tworzyć efektywne strategie marketingowe, optymalizować działania dzięki automatyzacji i personalizacji oraz budować przewagę rynkową poprzez skuteczne zarządzanie punktami styku z marką.

Customer Experience jako działanie marketingowe budujące przewagę na rynku.

Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w narzędzia i wiedzę, które pozwolą skutecznie zarządzać marką, optymalizować doświadczenia klientów oraz budować przewagę rynkową. Uczestnicy poznają techniki mapowania podróży klientów oraz narzędzia analityczne, które umożliwiają badanie punktów styku z marką.
Dzięki temu będą mogli lepiej zarządzać customer experience, co przełoży się na większe zaangażowanie klientów, ich lojalność i częstsze zakupy.
 

Logo_wartoszkolic_adobe_photoshop_cs2_png.png
cutomer experience
data driven marketing

Automatyzacja marketingu i Data Driven Marketing – oszczędności i wzrost efektywności sprzedaży dzięki danym i technologii.

Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy o tym, jak dane mogą wspierać działania marketingowe, segmentację klientów, personalizację i automatyzację procesów marketingowych. Uczestnicy nauczą się zbierać i analizować dane z różnych źródeł, w tym z aplikacji mobilnych, które są jednym z najważniejszych źródeł danych o zachowaniach klientów. Poznają też narzędzia Martech, które pomagają automatyzować i optymalizować działania marketingowe w wielokanałowej strategii omnichannel.

Logo_wartoszkolic_adobe_photoshop_cs2_png.png

Autorskie szkolenia

Szkolę, ponieważ moje 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami marketingowymi i cyfryzacją pozwala mi skutecznie łączyć teorię z praktyką. Teoretyczna wiedza, zdobyta podczas licznych szkoleń, certyfikacji MBS by Effie, webinarów Deloitte Digital, Accenture i KPMG oraz konferencji branżowych, została wykorzystana w praktyce, kiedy zarządzałem agencjami reklamowymi. W trakcie realizacji projektów dla klientów zdobyłem specjalistyczne doświadczenie w digital marketingu, automatyzacji działań i marketingu opartym na danych. Jako dyrektor agencji przeprowadzałem kompleksowe projekty e-marketingowe, które przynosiły wymierne rezultaty. Moje szkolenia to połączenie praktycznej wiedzy, bogatego doświadczenia i inspiracji do działania, które wspiera uczestników w realizacji ich celów biznesowych.

bottom of page