top of page
dane_mobile_internet_marketing_digital

Cyfryzacja

Cyfryzacja

Cyfryzacja marketingu. Ocena poziomu dojrzałości cyfrowej organizacji w różnych funkcjach marketingu; touchpointy, reklama, sprzedaż, zaangażowanie, customer experience. Porównanie z wzorcami branżowymi i najlepszymi praktykami.

Audyt Dojrzałości Segmentacji i Ścieżki Zakupowej Klienta.


Zrozumienie, kim są Twoi klienci i jak z nimi skutecznie się komunikować online, to klucz do sukcesu. Nasz audyt ocenia dojrzałość i doświadczenie firmy w zakresie segmentacji grup docelowych – zarówno klientów, którym chcesz służyć, jak i tych, którzy rzeczywiście wybierają Twoją markę. 

Analizujemy kanały online, którymi firma komunikuje się z klientami, dostarczane propozycje wartości oraz powody wyboru tych kanałów.

Badamy wnioski, jakie firma wyciąga z działań w kanałach komunikacji, oraz pełną ścieżkę zakupową klienta, oceniając kluczowe kanały na różnych etapach. Sprawdzamy, czy firma skutecznie monitoruje etapy tej ścieżki i jak na podstawie tej analizy optymalizuje działania marketingowe.

Nasza usługa obejmuje analizę każdego etapu ścieżki zakupowej (online/offline): od budowania świadomości marki, przez aktywację i akwizycję, sprzedaż, aż po polecenia marki i budowanie lojalności. Dzięki temu dowiesz się, gdzie znajdują się najważniejsze punkty styku z klientem w internecie i jak optymalizować działania, aby zwiększyć ich efektywność.

Skontaktuj się z nami już dziś, aby dowiedzieć się, jak poprawić segmentację, komunikację z klientami oraz ścieżkę zakupową, aby uzyskać lepsze wyniki biznesowe!

Related Insights

bottom of page